Lagu Alleycats Seribu Bintang

Music video by Alleycats performing Seribu Bintang. Listen to Seribu Bintang on Spotify.


Pin On Tembang Nostalgia 80an

Seribu bintangalleycats Intro Ingin ku pergi jauh darimu Agar ku kenal erti rindu ini Ingin aku menyelami jiwamu Ag.

. 45 Lagu Hit Kenangan Abadi Lagenda Hit. 4 dari 5 Posted On. Alleycats Song 2009.

Ingin kupergi jauh darimu Agar kukenal erti rindu ini Ingin aku menyelami jiwamu Agar kukenal dirimu kasih. Listen to No1 Koleksi Perdana 20 Hits Sepanjang Masa Alleycats by Alleycats on Apple Music. Lirik Lagu Seribu Bintang Alleycats.

Wednesday March 5 2014 Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan. Stream songs including Hingga Akhir Nanti Sekuntum Mawar Merah Sebuah Puisi and more. Telah lama kuhidup melara Telah kugagal dalam bercinta Kini kau datang dengan seribu bintang Bintang yang dulu sembunyi Bintang yang tiada bererti.

Listen to Seribu Bintang on Spotify. Bintang yang dulu sembunyi. Ntah lah dah berapa puluh tahun dah diorang kat persada seni tanah air dah.

Alleycats Song 2004. Lagu nih antara lagu aku suka henjut. Punk stage from the late 70s.

Alleycats Song 1999. D C Telah kugagal dalam bercinta Fm C. Listen to Seribu Bintang by Alleycats on Apple Music.

Kini kau datang dengan seribu bintang. Punk trio from Los Angeles consisting of Randy Stodola vocal guitar Dianne Chai bass vocals and John McCarthy drums. 45 Lagu Hit Kenangan Abadi Lagenda Hit.

Ingin kupergi jauh darimu Agar kukenal erti rindu ini Ingin aku menyelami jiwamu Agar kukenal dirimu kasih. Alleycats - Seribu Bintang Chord Artist. Lirik Lagu Seribu Bintang Alleycats.

Band regular fixture on LA. Kenangan Cinta Koleksi Lagu Sentimental Nada Pesona. 1981 Universal Music Sdn BhdhttpvevolyGPyyyf.

1 Ingin aku membenci dirimu Tapi kebencian tiada padaku Walau apa yang kau sangkakan Aku tetap cinta padamu. Kalau kau sudi menyentuhi hatiku. Telah kugagal dalam bercinta.

Maybe sebelum aku lahir diorang nih dah wujud pun. Tak tau la aku. Telah lama kuhidup melara Telah kugagal dalam bercinta Kini kau datang dengan seribu bintang.

1 Ingin aku membenci dirimu Tapi kebencian tiada padaku Walau apa yang kau sangkakan Aku tetap cinta padamu. Meraih populariti pada penghujung tahun 1970-an Alleycats yang dianggotai oleh adik beradik David dan Loganathan Arumugam serta Frank Ong Tan Chin Hock dan Khoo Fook Sin popular dengan lagu-lagu seperti Sampaikan Salam Cintaku. Koleksi 16 MTV Karaoke Original.

Lirik Lagu Seribu Bintang Alleycats. Ditubuhkan pada tahun 1969 kumpulan Alleycats adalah antara kumpulan Rock dari Malaysia yang paling ikonik. Em Telah lama ku hidup melara Am B Setelah ku gagal dalam bercinta Em B Kini kau.

Telah lama kuhidup melara. Listen to Seribu Bintang on Spotify. Alleycats Song 2008.

Telah lama kuhidup melara Telah kugagal dalam bercinta Kini kau datang dengan seribu bintang. Chord Alleycats Seribu Bintang - Em Ingin ku pergi jauh darimu Am Agar ku kenal erti rindu ini B Ingin aku menyelami jiwamu Em Agar kukenal dirimu kasih Em Ingin aku membenci dirimu Tapi kebencian tiada padaku Am Walau apa yang kau sangkakan B Em Aku tetap cinta padamu Chorus. Koleksi Lagu Sentimental Kenangan Cinta - Alleycats.

Ingin aku membenci dirimu Tapi kebencian tiada padaku Walau apa yang kau sangkakan Aku tetap cinta padamu Telah lama ku hidup melara. 45 Lagu Hit Kenangan Abadi Lagenda Hit. Tapi jangan kau hanya cuba.

Seribu Bintang - Alleycats. Kalau kau sudi menyentuhi hatiku Aku kan selalu dekat padaku Tapi jangan kau hanya cuba Untuk mempermainkan cintaku. More by Alleycats 1s.

Ingin ku pergi jauh darimu Agar kukenal erti rindu ini Ingin aku menyelami jiwamu Agar ku kenal dirimu kasih. Ulang 1 Jangan permainkan cintaku. Bintang yang tiada bererti.

Lagu Seribu Bintang nih antara lagu Alleycats yang sentiasa aku suka. Aku kan selalu dekat padaku. Nasir Seribu Bintang Ingin kupergi jauh darimu Agar kukenal erti rindu ini Ingin aku menyelami jiwamu Agar kukenal dirimu kasih 1 Ingin aku membenci dirimu Tapi kebencian tiada padaku Walau apa yang kau sangkakan Aku tetap cinta padamu Telah lama kuhidup melara.

Listen to Seribu Bintang on Spotify.


Alleycats Seribu Bintang Original Audio Youtube Songs The Originals Music Songs


Sweet Charity Kamelia Youtube Sweet Charity Charity Songs


Alleycats Senandung Semalam 20 Greatest Hits Youtube Greatest Hits Universal Music Songs

No comments for "Lagu Alleycats Seribu Bintang"